Wat je krijgt? Een tekst die begrijpbaar is en lekker bekt. Zodat de lezer snapt wat je verhaal is. Want uiteindelijk is dat wat je wilt. Een tekst die raakt en iets zegt. Mooi is. Pijnlijk. Grappig. Confronterend. Inspirerend. Emotie maakt alles dichtbij. En daarom raakt het.
Branded teksten hoeven niet commercieel aan te voelen. Uiteindelijk gaat het altijd om mensen, dus ik geloof dat begrijpelijke taal onontbeerlijk is. Mijn opdrachtgevers? De commerciële afdeling van DPG Media, Schuttervaer, Dela. Klik hieronder voor voorbeelden.
Wat maakt content goed? Waar gaan we de komende jaren over schrijven? Welke onderwerpen leven nu en gaan er leven? Ik vertel erover als je dat wilt. Ik deed dit eerder voor SRM opleidingen & trainingen en Guilty People.
Ik schrijf voor online en offline. Mijn opdrachtgevers zijn Happinez, Ouders van Nu, Flair, LINDA., Viva, Seasons.
Klik hieronder voor voorbeelden.